Κατηγορίες & βραβεία

Aναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1. Sports Organizations (clubs, associations, league, etc.)

Ομάδες, Σύλλογοι, Ενώσεις και αθλητικοί οργανισμοί ανταποκρίνονται με ολοένα μεγαλύτερη συνέπεια και οργάνωση στις σύγχρονες εμπορικές προκλήσεις, επιστρατεύοντας καινοτόμες μεθόδους, τόσο για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ, όσο για τη συνολική αναβάθμιση του προϊόντος τους. Στην κατηγορία αυτή, θα αναδειχθούν οι πρωτοπόρες ενέργειες που αφορούν στους παρακάτω επιμέρους τομείς.

1.1 Marketing Strategy

1.2 Integrated Marketing Campaign

1.3 Digital Marketing

1.4 Innovative Platforms / Sponsors’ Promotion

1.5 Innovative Loyalty Schemes

1.6 CSR Campaign / Activity

1.7 Merchandising / Licensing

1.8 Product/Experience (Spectators / Fan base & Loyalty strategy / Ticketing Marketing)

2. Venues

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιδιωτικές επιχειρήσεις και οργανισμοί που αναδεικνύουν την εμπειρία της κάθε διοργάνωσης τόσο για τους συμμετέχοντες όσο και για τους θεατές, μέσα από άρτιες και σύγχρονες εγκαταστάσεις και εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσίες, που σε συνδυασμό με τις καταρτισμένες ομάδες τους, παρέχουν εξαιρετικά αποτελέσματα και συνεισφέρουν στην ανάπτυξη αθλητικού και υγιεινού lifestyle στην ευρύτερη περιοχή δραστηριοποίησής τους.

2.1 Στάδια / Γήπεδα / Αθλητικές Εγκαταστάσεις

2.2 Αθλητικές Εγκαταστάσεις Ερασιτεχνικού / Μαζικού Αθλητισμού / Ακαδημίες

2.3 Κέντρα Ευεξίας / Γυμναστήρια

3. Sports Events / Branded Events

Η ενότητα αυτή στοχεύει να αναδείξει τις καλύτερες διοργανώσεις που πραγματοποιήθηκαν στον τομέα του αθλητισμού. Εκδηλώσεις που διακρίθηκαν γιατί κέρδισαν το εμπορικό ενδιαφέρον, προσέλκυσαν χιλιάδες συμμετέχοντες, ενίσχυσαν την τοπική κοινωνία, προώθησαν το αθλητικό ιδεώδες και συνέβαλαν στην ενίσχυση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ή γιατί κέρδισαν φήμη και εξαιρετικές κριτικές. Κυρίως, όμως θα αναζητήσουμε εκδηλώσεις που είναι κορυφαίες στο είδος τους, ξεχωρίζοντας σε επίπεδο σχεδιασμού, δημιουργικότητας, καινοτομίας, απόδοσης και αποτελεσματικότητας.

3.1 Αθλητικός Τουρισμός

3.2 Ομαδικά Αθλήματα (Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Βόλεϊ, Πόλο, κλπ)

3.3 Ατομικά Αθλήματα (Στίβος, Ενόργανη, Κολύμβηση, Tennis, Golf, κλπ)

3.4 Motorsports

3.5 Extreme / Alternative (parkour, skateboard, κλπ)

3.6 Running

3.7 Live Well (Τρίαθλο, Yoga, Pilates, Crossfit, Aerobic, κλπ)

3.8 Kids/Youth/Grassroots

3.9 Watersports/Summersports/Wintersports (Ιστιοπλοΐα, Κωπηλασία, Ski, Beach Volley, κλπ)

3.10 Martial Arts / FightSports

4. Retail Brands

Τα καταστήματα λιανικού εμπορίου αθλητικής ένδυσης και υπόδυσης -ειδικότερα σε εποχή οικονομικής δυσπραγίας- αποτελούν δημιουργικό όχημα και μοναδικό σημείο επαφής των μεγάλων αθλητικών brands με το κοινό τους. Στην ενότητα αυτή, θα αναζητηθούν οι καλύτερες πρακτικές των καταστημάτων αυτών και αφορούν στους παρακάτω επιμέρους τομείς.

4.1 Marketing Strategy

4.2 Retail Experience

4.3 Specialty Store

4.4 In-Store Promotion / Pop-Up Store

4.5 “Phygital” Strategy (digital & store integration)

4.6 E-Shop

4.7 Innovative Loyalty Scheme

4.8 Growth Expansion Strategy

4.9 Store Opening

5. Sports Media

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιδιωτικές επιχειρήσεις, φορείς και ιδιώτες που δραστηριοποιούνται ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στον χώρο των Media. Εδώ, θα αναδειχθούν οι βέλτιστες δράσεις, τεχνικές και πρακτικές που αφορούν στην ενίσχυση της εμπειρίας του θεατή/αναγνώστη/χρήστη, στην ανάπτυξη και διαχείριση περιεχομένου, καθώς και στις βέλτιστες υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

5.1 Original Content / Reporting

5.2 Cross Platform Content (Print, Radio, Web, Mobile, App)

5.3 Συνεργασία Agency / Sport Brand / Media Owner (Broadcast, Print, OOH, Digital)

5.4 Use of Creative Media

5.5 Content Marketing

5.6 Engagement Strategy

5.7 Use of Social Media

5.8 Special Editions (Βιβλία, Αφιερώματα, Yearbooks, κλπ)

6. Sports Brands

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιδιωτικές επιχειρήσεις, αλλά και επιχειρήσεις του κλάδου της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων που έχουν αναπτύξει στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας. Εδώ, θα βραβευτούν ενέργειες που παρουσιάζουν απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα, που συνέβαλαν στη μεταστροφή αντίληψης ή την ενίσχυση φήμης, υπό το πρίσμα της ισχυρής δημιουργικότητας, ευρηματικότητας, πρωτοτυπίας και αρτιότητας.

6.1 Print

6.2 Film

6.3 Design/Branding

6.4 Digital / Social Media

6.5 Mobile Fan Experience

6.6 Καμπάνια Retail/In-Store

6.7 Λανσάρισμα Υπηρεσίας / Προϊόντος

6.8 Engagement / Experiential

6.9 Καμπάνια Integrated Marketing

6.10 Direct

6.11 CSR Programme

6.12 Στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων / Καμπάνια στα ΜΜΕ

7. Sponsorship

Η κατηγορία είναι ανοιχτή σε εταιρείες-χορηγούς που μπορούν να καταδείξουν με σαφήνεια τον θετικό αντίκτυπο που επετεύχθη μέσα από τις αθλητικές χορηγίες. Εδώ, θα κριθούν επιμέρους θέματα, όπως: καινοτομία, Return on Objective, ποσοστό ενίσχυσης brand awareness, θετικός αντίκτυπος συμπεριφοράς target audience (π.χ. αύξηση ή διεύρυνση συνδρομητικής ή πελατειακής βάσης), ενισχυμένο media coverage, κλπ.

7.1 Χορηγία Αθλητή / Αθλήτριας (Ανδρών / Γυναικών & Εφήβων / Νεανίδων)

7.2 Χορηγία Ομάδας/Αθλητικού Σωματείου /Συλλόγου

7.3 Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης / Εκδήλωσης / Event

7.4 Χορηγία Αθλητικής Εγκατάστασης / Χώρου Άθλησης

Διοργάνωση

Boussias Communications

Official Publication

marketingweek

Χορηγός Venue

Hellas Horse Races Μαρκόπουλο

Υποστηρικτής

Χορηγός Επικοινωνίας