Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1. Best in Sports Marketing | Clubs, Associations & Events

Ομάδες, σύλλογοι, ενώσεις και αθλητικοί οργανισμοί ανταποκρίνονται με όλο και μεγαλύτερη συνέπεια και οργάνωση στις σύγχρονες εμπορικές προκλήσεις, επιστρατεύοντας καινοτόμες μεθόδους για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων. Σε αυτήν την κατηγορία θα αναδειχθούν οι πρωτοπόρες ενέργειες που αφορούν στους παρακάτω επιμέρους τομείς:


1.1 Best Fan Engagement Programme
1.2 Best Covid 19 Response
1.3 Best CSR Campaign / Activity
1.4 Best Strategy for Branding
1.5 Best Strategy for Product / Service Launch
1.6 Best Strategy for Sales
1.7 Best Strategy for Customer Loyalty
1.8 Best In-Store Promotion / Activity
1.9 Best Website
1.10 Best Sports Related Commercial or Promotional Video
1.11 Most Innovative Use of Content Creators & Influencers
1.12 Best Overall Presence in Social Media
1.13 Best Overall Presence on Facebook
1.14 Best Overall Presence on Instagram
1.15 Best Overall Presence on YouTube
1.16 Best Overall Presence on TikTok
1.17 Best Overall Presence in eSports
1.18 Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing

2. Best in Sports Marketing | Retail Brands

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιδιωτικές επιχειρήσεις, αλλά και επιχειρήσεις του κλάδου της Διαφήμισης και των Δημοσίων Σχέσεων που έχουν αναπτύξει στοχευμένες ενέργειες επικοινωνίας. Εδώ θα βραβευτούν ενέργειες που παρουσιάζουν απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα, που συνέβαλαν στη μεταστροφή αντίληψης ή την ενίσχυση φήμης, υπό το πρίσμα της ισχυρής δημιουργικότητας, ευρηματικότητας, πρωτοτυπίας και αρτιότητας.

2.1 Best Sports-Related Covid 19 Response by a Brand
2.2 Best Sports-Related CSR Campaign /Activity
2.3 Best Sports Strategy for Brand Awareness
2.4 Best Sports Strategy for Product/Service Launch
2.5 Best Sports Strategy for Sales
2.6 Best Sports Strategy for Customer Loyalty
2.7 Best In-Store Promotion / Activity
2.8 Best Corporate Website / e-shop
2.9 Best Sports Related Commercial or Promotional Video
2.10 Most Innovative Use of Content Creators & Influencers
2.11 Best Overall Presence in Social Media
2.12 Best Overall Presence on Facebook
2.13 Best Overall Presence on Instagram
2.14 Best Overall Presence on YouTube
2.15 Best Overall Presence on TikTok
2.16 Best Overall Presence in eSports
2.17 Best Real-Time Response / Occasion-based Marketing (π.χ. Ολυμπιακοί Αγώνες & Euro)

3. Best Sports Events

Η ενότητα αυτή θα αναδείξει τις καλύτερες διοργανώσεις που πραγματοποιήθηκαν στον τομέα του Αθλητισμού. Εκδηλώσεις που διακρίθηκαν γιατί κέντρισαν το εμπορικό ενδιαφέρον, προσέλκυσαν χιλιάδες συμμετέχοντες, ενίσχυσαν την τοπική κοινωνία, προώθησαν το αθλητικό ιδεώδες και συνέβαλαν στην ενίσχυση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ή γιατί κέρδισαν φήμη και έλαβαν εξαιρετικές κριτικές. Πρωτίστως, όμως, θα επιβραβεύσουμε εκδηλώσεις που είναι κορυφαίες στο είδος τους, ξεχωρίζοντας σε επίπεδο σχεδιασμού, δημιουργικότητας, καινοτομίας, απόδοσης και αποτελεσματικότητας.

3.1 Αθλητικός Τουρισμός
3.2 Ομαδικά Αθλήματα (Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Βόλεϊ, Πόλο, κ.λπ.)
3.3 Ατομικά Αθλήματα (Στίβος, Ενόργανη, Κολύμβηση, Τένις, Γκολφ, κ.λπ.)
3.4 Motorsports
3.5 Extreme / Alternative / Fight Sports
3.6 Running & Live Well (Τρίαθλο, Yoga, Pilates, Crossfit, Aerobic, κ.λπ.)
3.7 Kids / Youth / Grassroots
3.8 Summer Sports / Winter Sports (Ιστιοπλοΐα, Κωπηλασία, Σκι, Beach Volley, κ.λπ.)
3.9 e-Sports

4. Best Content for Sports

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν εκδοτικοί οργανισμοί, agencies και ιδιωτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του Αθλητισμού. Εδώ, θα αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές στη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που συνέβαλε στην επίτευξη του επιθυμητού στόχου (π.χ. αύξηση παραμονής στο site, μεγαλύτερη διαδραστικότητα με το κοινό ή, στην περίπτωση της Native Διαφήμισης, ενίσχυση του traffic στη landing page του διαφημιζόμενου).

4.1 Best Sports Program (TV, Radio ή Online)
4.2 Best Live Event Coverage
4.3 Best Breaking News Reporting
4.4 Best Original Reporting
4.5 Best Integrated Reporting / Transmedia Storytelling
4.6. Best Long Form Content
4.7 Best Editorial / Best Column
4.8 Best Native Advertising Campaign
4.9 Best Special Edition (Βιβλία, Αφιερώματα, Yearbooks, κ.λπ.)

5. Best Sports Sponsorships

Η κατηγορία απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επενδύουν στις αθλητικές χορηγίες. Ποιο ήταν για το ίδιο το brand το Return on Investment; Για παράδειγμα, αυξήθηκε το brand awareness; Συνέβαλε η χορηγία στη δημιουργία μιας θετικότερης αντίληψης για το brand, στην αύξηση των πωλήσεων ή στη διεύρυνση της πελατειακής βάσης; Αντίστοιχα, πόσο θετικός ήταν ο αντίκτυπος της ίδιας της χορηγίας για τον αθλητή, το σύλλογο, τη διοργάνωση, τους φιλάθλους, την ίδια την κοινωνία;

5.1 Best Sponsorship Program για Αθλητή
5.2 Best Sponsorship Program για Αθλήτρια
5.3 Best Sponsorship Program για Ομαδικό Άθλημα
5.4 Best Sponsorship Program για Αθλητικός Σύλλογο/Σωματείο
5.5 Best Sponsorship Program για Αθλητική Διοργάνωση/Εκδήλωση
5.6 Best NEW Sponsorship (σε ισχύ από 23.05.20)
5.7 Best Sponsorship Platform for Brand/Sponsor Engagement & Activation

6.1. Miscellaneous

Σε αυτήν την ενότητα υποβάλλονται υποψηφιότητες, οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από την Κριτική Επιτροπή και ο Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της, είναι εξ’ ολοκλήρου υπό την εποπτεία της Κριτικής Επιτροπής. Η εταιρεία που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην ενότητα “Miscellaneous” δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες – Αυτό το αναλαμβάνει η Κριτική Επιτροπή και την τελική απόφαση την επικυρώνει ο Πρόεδρός της.

Οι Μεγάλες Διακρίσεις

Platinum Award

Η ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα. Απονέμεται στην υποψηψιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία έχει συγκεντρώσει τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

Sports Brand of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum 10 πόντους, το Gold 7 πόντους, το Silver 3 πόντους και το Bronze 1 πόντο.

Sports Club of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στον αθλητικό σύλλογο, ο οποίος θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum 10 πόντους, το Gold 7 πόντους, το Silver 3 πόντους και το Bronze 1 πόντο.

Sports Marketing Agency of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες. Συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum 10 πόντους, το Gold 7 πόντους, το Silver 3 πόντους και το Bronze 1 πόντο.