Οι Προηγούμενες Διοργανώσεις

Δείτε τους νικητές των προηγούμενων διοργανώσεων, καθώς και στιγμιότυπα από τις Τελετές Απονομής

Sports Marketing Awards 2020

Active Media Group, ΠΑΕ ΟΦΗ & Stoiximan οι εφετινοί πρωταθλητές

Με νέο ρεκόρ στις υποψηφιότητες και Πρόεδρο Κριτικής Επιτροπής τον Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η απονομή των Sports Marketing Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 4η χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications με στόχο να αναδείξει τις βέλτιστες πρακτικές στις ενότητες “Best in Sports Marketing”, “Best Sports Events”, “Best Content for Sports” και “Best Sports Sponsorships”. Μάλιστα, εφέτος, παρά τη δύσκολη συγκυρία, η αγορά έδειξε τη δυναμική της μιας και τα Sports Marketing Awards σημείωσαν νέο ρεκόρ στον αριθμό των υποψηφιοτήτων που υποβλήθηκαν.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

– η Active Media Group ως «Sports Marketing Agency of the Year»
– η ΠΑΕ ΟΦΗ ως «Sports Club of the Year»
– & η Stoiximan ως «Sports Brand of the Year »
Με Platinum Award, το οποίο αποτελεί την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, τιμήθηκαν:

– Oι Active Media Group, Costa Navarino και Δήμος Πύλου-Νέστορος για το Navarino Challenge
– Η Bricktin Enterprises LTD για το Interwetten Home Cup
– H ΠΑΕ ΟΦΗ για την ενέργεια «Ο Άγιος Βασίλης είναι Ο.Φ.Η.»
– Οι Champions for Life, Cosmote TV και Fairplay για την επετειακή τηλεοπτική σειρά εκπομπών «2004 Δευτερόλεπτα»
– & ο ΟΠΑΠ για την «Παιδική Κερκίδα»
Αντίστοιχα, με Gold βραβεύτηκαν οι: 24 Media, Dirt Games, Libero S&T, Open Sport, ΠΑΕ ΑΕΚ, PVP Media, Red Wolf Digital Group, SDNA, Super League, The Magic Bus και Τράπεζα Πειραιώς.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 32 υψηλόβαθμα στελέχη του χώρου και Πρόεδρο τον Χρυσό Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια.

Υποστηρικτής των Sports Marketing Awards 2020 είναι η Stoiximan, ενώ ως Χορηγοί Επικοινωνίας συμμετέχουν οι Nova, Contra.gr & Sport24.gr.

Οι Δηλώσεις των Μεγάλων Νικητών της Βραδιάς

Άκης Τσόλης, Διευθύνων Σύμβουλος, Active Media Group
«Με τη νέα αυτή διάκριση, ως Sports Marketing Agency of the Year, η Active Media Group κατάφερε για δεύτερη συνεχή χρονιά να παραμείνει στην κορυφή του Sports Marketing και της παραγωγής των αθλητικών εκδηλώσεων. Αυτό το πετύχαμε χάρη στους σταθερούς στρατηγικούς συνεργάτες μας, στις ποιοτικές αθλητικές διοργανώσεις τουρισμού που σχεδιάζουμε, στο καινοτόμο περιεχόμενό μας και στις υπηρεσίες που παρέχουμε με υψηλά στάνταρ, συνεισφέροντας στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, του τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας εν γένει, που σε περιόδους πανδημίας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία. Είμαστε ακόμα πιο υπερήφανοι για τη βράβευση όλων των τμημάτων της εταιρείας μας, του PR & Communication, του Social Media & Digital, του Marketing & Sponsorship και του Sports Production. Γιατί όλα αυτά τα τμήματα συνθέτουν το Sports Marketing, μια υποκατηγορία του Marketing, που στοχεύει στην προώθηση αθλητικών διοργανώσεων ή ομάδων, αλλά και στην προώθηση των υπηρεσιών ή προϊόντων μέσα από αθλητικές διοργανώσεις ή ομάδες. Το να ανέβεις στην κορυφή είναι το αποτέλεσμα μιας μεγάλης προσπάθειας, αλλά, όπως είναι γνωστό και στον αθλητισμό και στις βραβεύσεις, ακόμα πιο δύσκολο είναι να διατηρηθείς εκεί. Τα βραβεία αυτά ήταν αποτέλεσμα μιας στοχευμένης προσπάθειας της εταιρείας να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες κι αυτό επιβραβεύτηκε και στα Sports Marketing Awards από τους εκλεκτούς συναδέλφους όλων των επιτροπών τους οποίους και ευχαριστώ, δείχνοντας ότι τα βραβεία δεν παύουν να είναι το πιο δυνατό κίνητρο και η πιο λαμπρή επιβράβευση της αθλητικής δημιουργικότητας στην Ελλάδα».

Λεωνίδας Παπαβασιλάκης, Commercial Director, ΠΑΕ ΟΦΗ
«Η ομάδα του ΟΦΗ κουβαλάει μια ιστορική αθλητική κληρονομιά, και εκπροσωπεί μια ολόκληρη γεωγραφική περιφέρεια, όπως είναι η Κρήτη. Στα δυο αυτά χρόνια της αλλαγής στο ιδιοκτησιακό της καθεστώς και της διοικητικής της σελίδας, έχουμε καταγράψει και επιτύχει υψηλούς ποιοτικούς στόχους σε αθλητικό και διοικητικό επίπεδο. Πιστοί σε ένα οργανωμένο πλάνο και στη στρατηγική μας, δεν θα είχαμε καταγράψει το δικό μας στίγμα εάν δεν είχαμε αρωγούς και συμμετέχοντες σε αυτό το σχέδιο, κορυφαίες εταιρείες – η κάθε μια στον τομέα της – που πίστεψαν και δεσμεύτηκαν στον εμπορικό μας σχεδιασμό. Το ανθρώπινο δυναμικό του ΟΦΗ, με ποιοτική ομοιογένεια και δυνατότητες, υιοθετεί και υλοποιεί το πλάνο, στο οποίο συμμετέχει ενεργά, είτε από τον αθλητικό ή διοικητικό του ρόλο και ευθύνη, με κοινό κώδικα επικοινωνίας και αξιών, που ο ΟΦΗ πρεσβεύει σε κάθε του δράση, στην ουσία, στο Marketing και στην Επικοινωνία. Θέλω να αποδώσω τα εύσημα γι’ αυτή τη μεγάλη διάκριση (της ανάδειξης του ΟΦΗ σε Club of the Year), στους ανθρώπους του οργανισμού του ΟΦΗ, στο ποδοσφαιρικό τμήμα και στο διοικητικό που εργάζονται με συνέπεια αρχών στη διαμορφούμενη εταιρική μας κουλούρα, και να ευχαριστήσω το σύνολο των συνεργατών /χορηγών μας που μας εμπιστεύονται και συμπορεύονται μαζί μας, για τη μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων της μεταξύ μας συνεργασίας, σε προοπτική μέλλοντος. Σε ένα απρόσμενα διαμορφούμενο περιβάλλον, λόγω των συνθηκών της πανδημίας, με επιπτώσεις στα σπορ σε παγκόσμιο επίπεδο, η αρωγή των χορηγών και εμπορικών συνεργατών, μας δίνει εκτός από δύναμη και κίνητρα να συνεχίσουμε, το μέγιστο κίνητρο της ευθύνης, απέναντι στην εμπιστοσύνη τους στον ΟΦΗ, και έτσι θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερους στόχους».

Πέτρος Τρουλλινός, Head of Marketing Operations, Kaizen Gaming (Stoiximan/Betano)
«Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη διοργάνωση και την Επιτροπή των Βραβείων για τις φετινές διακρίσεις, που θεωρούμε ότι μας τιμούν λίγο περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά. Η αθλητική επικοινωνία είναι κομμάτι μας από το ξεκίνημα και είναι κάτι που πάντοτε φροντίζουμε να κάνουμε με ποιότητα και υπευθυνότητα. Αυτήν τη χρονιά είχαμε έναν λόγο παραπάνω: να αξιοποιήσουμε τον μεγάλο πλούτο των αθλητών μας για να δώσουμε ένα μήνυμα δύναμης και ελπίδας σε όλη τη χώρα και η αλήθεια είναι πως για τις καμπάνιες αυτές είμαστε, όλοι στη Stoiximan, βαθιά υπερήφανοι τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Στα φετινά Sports Marketing Awards, στην Kaizen Gaming και το αγαπημένo brand Stoiximan βραβεύτηκε η αλληλεγγύη, η ομαδικότητα, το ειλικρινές ενδιαφέρον και η ανιδιοτέλεια του ενός προς το σύνολο, και του συνόλου προς τον έναν, αποτυπωμένες σε εταιρική επικοινωνία με βαθύ ανθρώπινο πρόσημο. Η καμπάνια “Μία Ομάδα”, το ζωντανό και συνεχές υλικό στα Social Media που ένωσαν τον κόσμο και οι κοινωνικές δράσεις ήταν το δικό μας αποτύπωμα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Γιατί στην τρέχουσα παγκόσμια συνθήκη της πανδημίας, αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε δεν είναι ότι ξέρουμε να κερδίζουμε. Είναι ότι ξέρουμε να κερδίζουμε στα δύσκολα. Και τον πιο δύσκολο αγώνα τον κερδίζουμε όλοι μαζί “σαν μία ομάδα”, όπως λέει και το τηλεοπτικό μας».

Sports Marketing Awards 2020

Sports Marketing Awards 2019

Αναδεικνύοντας τους «πρωταθλητές» του Sports Marketing

Τα best practices του ελληνικού αθλητικού marketing κατέλαβαν τη σκηνή της χθεσινής τελετής απονομής των Sports Marketing Awards 2019, με τον ΟΠΑΠ και την Active Media Group να κατακτούν τις κορυφαίες διακρίσεις.

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου, στο Gazarte, η Τελετή Απονομής των Sports Marketing Awards 2019, τα βραβεία τα οποία διοργανώνονται για τρίτη χρονιά από το Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να υποστηρίξουν, να διαδώσουν και να προωθήσουν τις καλύτερες πρακτικές στην Επικοινωνία και το Marketing του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος.

Στην τελετή απονομής, με παρουσιαστή τον δημοσιογράφο Βασίλη Σκουντή και live αναμετάδοση μέσω Facebook και YouTube, παρευρέθηκαν πάνω από 200 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα που διακρίθηκαν από την 31μελή Κριτική Επιτροπή, η οποία απαρτιζόταν από διάσημους αθλητές, εκπροσώπους Ομοσπονδιών, υψηλόβαθμα στελέχη από επιχειρήσεις και αθλητικούς συλλόγους, Sports Marketing specialists και καταξιωμένους δημοσιογράφους.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Γεν. Γραμματέας Αθλητισμού, Γιώργος Μαυρωτάς, ο οποίος απένειμε τα τιμητικά βραβεία και ανέδειξε τον ρόλο των επαγγελματιών της επικοινωνίας στον αθλητισμό: «Μπορεί ο αθλητής να είναι ο πρωταγωνιστής στα αθλητικά δρώμενα, αλλά αν δε φωτιστεί κατάλληλα από τους εκπροσώπους του Τύπου και τους εκπροσώπους του Marketing χάνεται και ξεφτίζει γρήγορα αυτή η εικόνα», ανέφερε ο ίδιος και προσέθεσε: «Στα σημερινά βραβεία, δεν υπάρχουν μόνο οι κορυφές, υπάρχει όλη η πυραμίδα του αθλητισμού και αυτό είναι το καλό. Το οικοσύστημα του αθλητισμού που είναι σήμερα εδώ πιστεύω ότι έχει πολλά να δώσει, όχι μόνο στον ελληνικό αθλητισμό αλλά και στην ελληνική κοινωνία».

Sports Marketing Awards 2019

Η βραδιά άρχισε με την απονομή τιμητικού βραβείου στον ελληνικής καταγωγής υπερμαραθωνοδρόμο Κωνσταντίνο (Dean) Καρνάζη, στον ελληνοκαναδό Γιάννη Καρκαλάτο, Δημιουργό του Kiveri Basketball Camp και στην 81χρονη wind surfer Αναστασία Γερολυμάτου, ενώ ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Σπύρος Γιαννιώτης, ανάφερε στην εναρκτήρια ομιλία του: «Η θέση του προέδρου είναι πολύ τιμητική. Τα Sports Marketing Awards γίνονται θεσμός. Γίνονται για τρίτη χρονιά φέτος. Είναι μια πολύ όμορφη διαδικασία γιατί ψηφίζουμε αθλητικά. Με γνώμονα τον αθλητισμό. Σε αυτή τη διοργάνωση βραβεύονται οι καλύτεροι και, σίγουρα, αυτοί που δεν βραβεύτηκαν του χρόνου θα γίνουν ακόμα καλύτεροι για να κυνηγήσουν τις πρωτιές. Τα τελευταία χρόνια, γίνονται κάποιες πρωτοβουλίες, και ο μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης, η Stoiximan έχει αναλάβει τέτοιες πρωτοβουλίες, είναι δίπλα στα παιδιά, κι εγώ είμαι μέρος της ομάδας, για να βοηθήσουμε τα παιδιά να φτάσουν τους στόχους τους κι ακόμα παραπάνω».

Οι μεγάλες διακρίσεις

Η βραδιά κορυφώθηκε με τα βραβεία Sports Brand of the Year, το οποίο απονεμήθηκε στον ΟΠΑΠ και Sports Marketing Agency of the Year, το οποίο παρέλαβε η Active Media Group.

Platinum βραβεία

Τα Platinum Awards της βραδιάς απονεμήθηκαν στις ΚΑΕ Παναθηναϊκός και ΟΠΑΠ, στην κατηγορία Best in Sports Marketing – Organizations, στην Stoiximan, στην ενότητα Best in Sports Marketing for Brands, στις SOCCA (International SOCCA Federation) και Libero S&T, στην κατηγορία Best Sports Venues, στην Active Media Group, στην κατηγορία Best Sports Events, στην Communication Lab στην κατηγορία Best Sports Media, και στον ΟΠΑΠ στην κατηγορία Best Sports Sponsorships.

«Τα βραβεία δεν χαρίζονται, αλλά κερδίζονται»
Άκης Τσόλης, Διευθύνων Σύμβουλος, Active Media Group

Σε μια νέα εποχή όπως ελπίζουμε για τον Αθλητικό Τουρισμό, επισφραγίζεται για εμάς το αποτέλεσμα των ποιοτικών εκδηλώσεων που φέρουμε εις πέρας τα τελευταία χρόνια. Η εξειδίκευσή μας, τόσο στο κομμάτι της παραγωγής αθλητικών εκδηλώσεων, όσο και των εκδηλώσεων αθλητικού τουρισμού, καθώς και η στήριξη των χορηγών στο κοινό μας όραμα, δίνει την δυνατότητα να παρέχουμε στην αγορά διοργανώσεις υψηλών προδιαγραφών. Στελέχη με αθλητική υπηρεσία, επαγγελματίες στον χώρο του τουρισμού αλλά και εξειδικευμένοι στον τομέα της επικοινωνίας καινοτομούν, δημιουργώντας ένα νέο προϊόν στην Ελληνική Οικονομία. Αγγίζοντας όλα τα στρώματα της Ελληνικής Κοινωνίας, προσεγγίζοντας ποιοτικό τουρισμό και εκπαιδεύοντας τους νέους μας, δημιουργούμε για πολλούς διαφορετικούς πελάτες μας, Αθλητικές Τουριστικές Διοργανώσεις με παρόν, μέλλον αλλά και παρελθόν. Τρέξιμο, Κολύμβηση, Γκολφ, όποιο άθλημα μπορείτε να σκεφτείτε, το έχουμε προσεγγίσει και σχεδιάσει με γνώμονα την ανάπτυξή του. Ο κόσμος αγαπάει τα σπορ και λατρεύει να ταξιδεύει. Η φετινή διοργάνωση Sports Marketing Awards ήταν η πιο πετυχημένη κάτι που αποδεικνύεται από τα σημαντικά πρόσωπα του αθλητισμού που παρευρέθηκαν και τις πολλές υποψηφιότητες, που τις περισσότερες φορές είναι μοναδικά case studies. Τα βραβεία δεν χαρίζονται, αλλά κερδίζονται.

«Ο σημαντικότερος υποστηρικτής του ελληνικού αθλητισμού»
Θανάσης Μπασδέκης, Επικεφαλής Χορηγιών, ΟΠΑΠ ΑΕ

Εδώ και περισσότερα από 60 χρόνια, ο ΟΠΑΠ στηρίζει έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό, υλοποιώντας σειρά πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και ενισχύουν τη σύνδεση αθλητισμού-κοινωνίας.
Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το γεγονός ότι ο ΟΠΑΠ έλαβε την κορυφαία διάκριση Best Sports Brand of the Year από τα Sports Marketing Awards, τον σημαντικότερο θεσμό για την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών αθλητικού marketing στην Ελλάδα. Μάλιστα, στην εφετινή διοργάνωση, ο ΟΠΑΠ απέσπασε συνολικά 16 βραβεία, εκ των οποίων 6 GOLD, 6 SILVER, 2 ΒRΟΝΖΕ και 1 PLATINUM στην κατηγορία Best Sports Sponsorships. Το γεγονός αυτό αποτελεί επιβράβευση των συνεργασιών του ΟΠΑΠ με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς, καθώς και των καινοτόμων δράσεων και προγραμμάτων που υλοποιούμε, ώστε να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες διασκέδασης στο ευρύ κοινό
.

Sports Marketing Awards 2018

Οι ΜVPs του Aθλητικού Marketing σε μια διοργάνωση

Επιβραβεύοντας τις πιο καινοτόμες ενέργειες αθλητικού marketing, τα Sports Marketing Awards έστρεψαν τους προβολείς σε όσους επενδύουν στον αθλητισμό στην Ελλάδα, με τον ΟΠΑΠ και την ΚΑΕ ΑΕΚ να κατακτούν τις μεγαλύτερες διακρίσεις.

Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Sports Marketing Awards 2018.

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Ιουνίου, στο Gazarte, η Τελετή Απονομής των Sports Marketing Awards 2018, τα βραβεία τα οποία διοργανώνονται για δεύτερη χρονιά από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να υποστηρίξουν, να διαδώσουν και να προωθήσουν τις καλύτερες πρακτικές στην Επικοινωνία και το Marketing του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος.

Στην τελετή απονομής, με παρουσιαστή τον Στέφανο Αβραμίδη και live αναμετάδοση μέσω Facebook και YouTube, παρευρέθηκαν 200 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα που διακρίθηκαν από την αρμόδια Κριτική Επιτροπή. Υποστηρικτής των βραβείων ήταν η εταιρεία «Χελωνάκια Baby Swim and more» και Χορηγοί Επικοινωνίας οι Εurohoops.net, Gazetta.gr, Onsports, Σπορ FM 94,6 και Φως των Σπορ.

Τιμητικά Βραβεία

Η βραδιά άρχισε με την απονομή τιμητικού βραβείου στον Γιώργο Κουρμούζη και την Γλυκερία Σκάρκου. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Κουρμούζης βραβεύτηκε, ως πρωτοπόρος του Αθλητικού Marketing, για τις καινοτομίες που εισήγαγε στη διαχείριση του αθλητισμού και του αθλητικού θεάματος, όπως επίσης και για την προσφορά του στη μετάβαση από τον θεωρητικό ερασιτεχνισμό στον ανοιχτό επαγγελματισμό. Αντίστοιχα, η 12χρονη αθλήτρια του Παλαιού Φαλήρου, η οποία πριν λίγους μήνες κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κόσμου όταν τερμάτισε 3η στον αγώνα των 5χλμ του Ημιμαραθώνιου της Αθήνας, βραβεύτηκε συμβολικά για το πάθος, την αποφασιστικότητα, το ταλέντο και το χαμόγελό της.

«Ο αθλητισμός δεν μπορεί να εξελιχθεί χωρίς το marketing»

Τη σημασία της ουσιαστικής σχέσης μεταξύ αθλητισμού και marketing τόνισε ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Θοδωρής Παπαλουκάς. Όπως ανάφερε στην εναρκτήρια ομιλία του, «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής γιατί αφιέρωσαν πολύ χρόνο για να κρίνουν τις υποψηφιότητες. Αυτά τα βραβεία είναι σημαντικά γιατί, ειδικότερα στην εποχή που ζούμε, ο αθλητισμός δεν μπορεί να προοδεύσει και να εξελιχτεί εάν δεν υπάρχει μια σοβαρή ομάδα Marketing δίπλα για να εξασφαλίσει τους αναγκαίους πόρους. Η σχέση είναι αμφίδρομη. Το αγωνιστικό κομμάτι θέλει να υπάρχουν οι πόροι και το Marketing θέλει επιτυχίες για να μπορεί να κάνει καλά τη δουλειά του. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές».

«Όλα τα χρωστάμε στους αθλητές»

Μεγάλος νικητής της βραδιάς αναδείχτηκε ο ΟΠΑΠ, με 7 Gold, 7 Silver και 2 Bronze. Ο Ανδρέας Χρήστου, Head of Social Media Team του ΟΠΑΠ δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι γιατί όλα αυτά τα projects προέκυψαν από μια ομαδική συνεργασία που είχαμε εσωτερικά. Όλα τα χρωστάμε στους αθλητές όμως, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε όλες αυτές τις επιτυχημένες ενέργειες».

«Αφιερώνω το βραβείο στους “πολιτισμένους” αντιπάλους»

Η βραδιά κορυφώθηκε με το βραβείο «Best in Show», ήτοι την υποψηφιότητα που απέσπασε την υψηλότερη, ανεξαρτήτως κατηγορίας, βαθμολογία, το οποίο απονεμήθηκε στην ΚΑΕ ΑΕΚ
για την κινηματογραφική ταινία «1968». Ο σκηνοθέτης Τάσος Μπουλμέτης σχολίασε: «Με αυτήν την ταινία έζησα τις πιο συγκινητικές στιγμές χάρη σε όλους αυτούς τους πολιτισμένους “αντιπάλους”, που ήρθαν και μου είπαν, “αν και υποστηρίζω άλλη ομάδα, συγχαρητήρια”. Αφιερώνω, λοιπόν, αυτό το βραβείο
σε όλους αυτούς και στις ιστορίες
των ομάδων τους».

Sports Marketing Awards 2017

«Μετάλλιο» για το sports marketing, για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και γιορτινό κλίμα, το ελληνικό αθλητικό οικοσύστημα χειροκρότησε χθες βράδυ τις καλύτερες πρακτικές του sports marketing στη χώρα μας, κατά την τελετή απονομής των Sports Marketing Awards 2017, στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο.

Παρακολουθήστε on demand από την τελετή απονομής των Sports Marketing Awards 2017.

Τα Sports Marketing Awards διοργανώθηκαν για πρώτη χρονιά από την Boussias Communications και το περιοδικό Marketing Week, με σκοπό να υποστηρίξουν, να διαδώσουν και να προωθήσουν τις καλύτερες πρακτικές στην επικοινωνία και το marketing του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος. Προσδοκία των διοργανωτών είναι ότι αυτή η μοναδική για τη χώρα μας πρωτοβουλία θα εντείνει το μήνυμα της ανάγκης για συμπράξεις που προωθούν τις αξίες του αθλητικού ιδεώδους, καθώς και της προτεραιότητας σε πρότυπα συνεργασίας που θα εμπνεύσουν σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη τη συνεχή δέσμευση και αλληλεγγύη.

Tην τελετή απονομής παρουσίασε με τον δικό του μοναδικό τρόπο, ο αθλητικογράφος Βασίλης Σκουντής, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι «το ελληνικό αθλητικό οικοσύστημα σε πείσμα των χαλεπών καιρών που διανύουμε ως χώρα, κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο είναι. Τα Sports Marketing Awards αποτελούν έναν νεότευκτο θεσμό, ο οποίος παρά το γεγονός ότι διανύει την εμβρυϊκή φάση του, αγκαλιάστηκε με μεγάλη θέρμη και ενθουσιασμό από την ελληνική αθλητική πιάτσα και το περιβάλλον της».

Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, Νίκος Κακλαμανάκης, Χρυσός Ολυμπιονίκης και 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Mistral, ανάφερε στην εναρκτήρια ομιλία του μεταξύ άλλων: «Βρίσκομαι εδώ γιατί είμαι μέλος μιας πολύ μεγάλης οικογένειας, της οικογένειας του αθλητισμού, μέλος της Ολυμπιακής οικογένειας, στη οποία οφείλω τα πάντα. Σήμερα είναι μια ιδανική στιγμή και ευκαιρία να μεταφέρω την αγάπη, την εκτίμηση και την ενέργεια που έχω λάβει από τον κόσμο. Ο αθλητισμός μας έχει μάθει τα πάντα.

Μας έχει μάθει πρώτα από όλα να είμαστε νικητές. Γιατί ακόμα κι αν δεν νικήσουμε, μαθαίνουμε πειθαρχία, μαθαίνουμε να νικάμε στη ζωή μας. Μας έχει διδάξει ότι δεν υπάρχουν μεγάλες νίκες, αλλά μικρές καθημερινές που μας οδηγούν σε άλλες μεγαλύτερες. Ότι αξία έχουν τα μικρά πράγματα, τα καθημερινά. Όλα αυτά είναι ώρα να τα επιστρέψουμε πίσω σε αυτούς από τους οποίους τα λάβαμε. Στους ανθρώπους».

Η βραδιά ξεκίνησε με τις απονομές των Τιμητικών Βραβείων από τον Πρόεδρο Ν. Κακλαμανάκη: Στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΕΟΕ), το οποίο βραβείο παρέλαβαν ο Πρόεδρος της ΕΟΕ, Σ. Καπράλος και ο Μ. Κολυμπάδης, Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης. Ο Σ. Καπράλος μεταξύ άλλων δήλωσε: «Η αποψινή βραδιά είναι πολύ σημαντική για τον αθλητισμό, καθώς είναι πολύ σημαντικό να τιμώνται οι άνθρωποι που έχουν σχέση με το αθλητικό marketing. Χωρίς marketing, σήμερα ο αθλητισμός δεν πάει πουθενά». Στον ΣΕΓΑΣ για το σύνολο της προσφοράς της στον ελληνικό αθλητισμό από το 1894, καθώς και για τη συνεισφορά του Μαραθωνίου της Αθήνας στον πολιτισμό και τουρισμό της χώρας. Παραλαμβάνοντας το βραβείο ο Μ. Ασημακόπουλος, Γενικός Συντονιστής του Μαραθωνίου της Αθήνας, ανέφερε: «Χαίρομαι πολύ που βλέπω βραβεία sports marketing στην Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τη Boussias Communications για αυτή την ευκαιρία που δίνει να αναγνωριστούν τα στελέχη, ο κόσμος, οι αθλητές, οι παράγοντες του αθλητικού χώρου μέσα από αυτά τα βραβεία. Είναι μεγάλη τιμή να εκπροσωπώ εδώ τον ΣΕΓΑΣ, τη μεγαλύτερη αθλητική ομοσπονδία».

Στη μικρή αθλήτρια Μελανθία-Ελένη Κεφάλα του Α.Σ. Οδυσσεύς Ηρακλείου, η οποία βραβεύθηκε συμβολικά γιατί τόλμησε και νίκησε κάτω από αντίξοες συνθήκες, «βάζοντας την ψυχή και το μυαλό πάνω από το σώμα, ξεπερνώντας πολύ δύσκολες καταστάσεις», όπως σημείωσε ο Β. Σκουντής.

Επίσης, Τιμητικό Βραβείο απονεμήθηκε στην Εθνική Ομάδα Μπάσκετ του 1987, με αφορμή την επέτειο 30 χρόνων από την επιτυχία της, και στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου 2004, 13 χρόνια μετά την κατάκτηση του Εuro και τα βραβεία παρέλαβαν οι Ν. Σταυρόπουλος για το μπάσκετ και ο Β. Τσιάρτας για το ποδόσφαιρο, ενώ μηνύματα μέσω video απεύθυναν στο κοινό ο Π. Γιαννάκης και οι Σ. Γιαννακόπουλος και Γ. Καραγκούνης.

Στα βραβεία υπέβαλαν υποψηφιότητα Αθλητές/τριες, Αθλητικοί Σύλλογοι, Σωματεία και Ενώσεις, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις, Επαγγελματικοί Φορείς, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, Κοινωνικές Επιχειρήσεις, Εθελοντικές Οργανώσεις, ΜΚΟ και η Ακαδημαϊκή Κοινότητα. Τα υποψήφια έργα κρίθηκαν με βάση τη στρατηγική και τους στόχους που εξυπηρετεί κάθε ενέργεια ή πρόγραμμα, τον αντίκτυπο και τα οφέλη των προτεινόμενων δράσεων, την καινοτομία και πρωτοπορία που παρουσιάζουν, καθώς και την αποτελεσματικότητά τους. Τα βραβεία απένειμαν στους νικητές οι Γιώργος Στράτος, Πρόεδρος Superleague Ποδοσφαίρου, Αναστάσιος Πασπάλας, Ταμίας του Δ.Σ. της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης & Πρόεδρος της Επιτροπής Marketing της Ομοσπονδίας, Ιωάννης Ψαρράκης, Γενικός Γραμματέας, BASKET LEAGUE ΕΣΑΚΕ, Κίμων Στέφος, Head of Global Marketing Partnerships, Euroleague Basketball, Βασίλης Παπαγεωργίου, Marketing Manager, ΕΣΑΠ Hellenic Volley League, και η Νικόλ Αβραμίδου, Marketing Manager, Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Χορηγός Venue της διοργάνωσης ήταν ο Ιππόδρομος Αθηνών, στο Μαρκόπουλο και Υποστηρικτής η MADinMedia.